موشن گرافیک؛ روشی موثر و جدید برای تبلیغات با پیشرفتهای گسترده تکنولوژی در تمام بخش های زندگی بازاریابی دیجیتال هم مدل جدید و فناورانه ای پیدا کرده است. کاربران شبکه های مجازی پیوسته افزایش پیدا می کنند و راهکارهای تولید محتوا همپای آن تغییر می کند. در این میان سازمانها و شرکتهایی که با روش های جذابتری تولید محتوا می کنند، قطعا تاثیرگذاری شان بر مخاطب بیشتر است. موشن گرافیک یکی از جدیدترین رسانه های تصویری انتقال محتواست. با اینکه کلام همیشه در ارائه آن دخالتی ندارد، اما بیشترین تاثیر را در تبلیغات کسب و کارها داشته است. در ضمن این روش تعداد بازدیدهای محتوای آنلاین را بالا برده و موثرترین روش برای معرفی محصولات برندهاست. در حال حاضر این ابزار دیجیتال به رقابتی برای ساخت ویدئوهای حرفه ای تبلیغات کسب و کار تبدیل شده است. موشن گرافیک شاید تابحال عنوان موشن گرافیک را نشنیدهباشدیا اینکه با نمونه هایی از آن مواجه شده اید، اما کاربرد دقیق آن را نمی دانستید. در توصیف این نوع محتوای رسانه ای بایدفرمودکه سبکی از ویدئو کلیپ به صورت تصاویر متحرک است که پیامی را منتقل می کند. همانگونه که Motion در معنای فارسی پویایی ترجمه می شود به هر نوع جلوه بصری دارای حرکت موشن گفته می شود. مزیت بزرگ این روش از انتقال محتوا جذابیت تصویری و تاثیر گذاری سریع در مخاطب است. انواع سبکهای موشن گرافیک امکان ا ...ادامه مطلب :موشن گرافیک؛ روشی موثر و جدید برای تبلیغات
0 دیدگاه